Kontaktirajte nas...

Kontaktirajte nas...

Mario Commerce je IT tvrtka koja postoji od 1992. godine. U više od 30 godina izgradili smo prepoznatljivo mjesto na području informacijske tehnologije u poslovanju i razvoju integriranih informacijskih sustava za jedinice lokalne uprave i samouprave. Putem usluga i proizvoda koje nudimo, svakom klijentu pristupamo individualno, kreirajući najbolja rješenja za svakoga. Savjetujemo naše korisnike, razvijamo, uvodimo i održavamo cjelovita poslovno informacijska rješenja te zajedno s njima stvaramo digitalnu budućnost. Upravo zbog toga smo se pozicionirali kao poduzeće koje stavlja korisnika na prvo mjesto te naglasak stavlja na povjerenje i razvijanje dugoročnog odnosa s korisnicima, ali i dobavljačima.

Programska rješenja i usluge

Cjeloviti ERP sustav

Specijalizirana programska rješenja vlastite izrade kreirana za što jednostavnije vođenje kompletnog poslovanja jedinica lokalne uprave i samouprave, proračunskih korisnika te komunalnih poduzeća.

Računovodstveni sustavi

  • Skup programskih rješenja za proračunsko i financijsko računovodstvo koje je usmjereno na evidentiranje promjena, izradu financijskih izvještaja te vođenje poslovnih knjiga u svrhu dobivanja pravovremenih informacija radi vođenja cjelokupnog poslovanja organizacije.
  • Evidencija naplate, izrada faktura, opomena, ovrha, kamata, knjiga URA/IRA, automatsko knjiženje bankovnih izvoda, obračun plaća i naknada, prihvat eRačuna, proračunsko računovodstvo, osnovna sredstva, eNarudžbenice.

Komunalno geoinformacijski sustav

  • Poslovna rješenja koja omogućuju evidenciju objekata, imovine, zemljišta i postupanje sa njima. Radi lakše vizualizacije te praćenja omogućeno je povezivanje putem karte. Sistemski se izrađuju rješenja, uplatnice i fakture te zadužuju obveznici u naplatu.
  • Za komunalna poduzeća izrađeno je programsko rješenje koje omogućava automatsko evidentiranje odvoza smeća pomoću RFID čipova na način da automatski prikupljaju podaci s čipova na kantama na temelju kojih se zatim rade obračuni.
  • Komunalna naknada, naknada za uređenje voda, upravljanje grobljima, registar imovine, zakup poljoprivrednog zemljišta, legalizacija.

Uredsko poslovanje

  • Aplikacija izrađena prema Uredbi o uredskom poslovanju koja omogućava upravljanje te kolanje dokumenata unutar gradske uprave.
  • Aplikacija nudi mogućnost ugradnje kvalificiranih elektroničkih potpisa na PDF dokumente čime se osigurava besprijekornost informacije/zaštita integriteta dokumenta – primatelj je siguran da dokument nije izmijenjen. Također, postoji mogućnost korištenja ePotpisa ukoliko postoji potreba za ugradnju više od jednog potpisa na nekim dokumentima.
  • Provjera potpisa preko QR koda – kontrolni broj koji je kreiran individualno za svaki dokument. Generirani QR kod sadrži pohranjenu web lokaciju, na kojoj je moguće preuzeti isti taj potpisani PDF dokument.
  • Komunikacija preko jedinstvene elektroničke kontaktne točke (mail adrese) direktno iz UBP-a služi za službeno dopisivanje s fizičkim i pravnim osobama.

Web platforma za objavu podataka

  • Programska rješenja koja se nalaze na web platformi koja je dostupna svim građanima i gospodarskim subjektima. Na njoj se nalaze razni moduli koji prikazuju podatke vezane uz sam rad gradske uprave te je na taj način osigurana njezina transparentnost. Podaci su povezani s postojećim programskim rješenjima lokalne jedinice te su direktan pokazatelj njezinog rada. Omogućena je veća razina dostupnosti usluga gradske uprave građanima koje su im potrebne za ostvarivanje prava i potreba. Na taj način se građani uključuju u rad javne uprave te osjećaju veću pripadnost.
  • Isplate iz proračuna, proračun, narudžbenice, prijava komunalnog problema, prijava za stipendije, javne pozive.

IT oprema, potrošni materijal, najam virtualnog servera (Cloud)

Možemo ponuditi različite računalne komponente, stolna i prijenosna računala, smartphone, tablet, periferiju, skenere, printere, tonere, Microsoft operativne sustave i uredske aplikacije, CAD programe, tonere, razne kuverte i obrasce, registratore, fotokopirni papir, medije i memorije za pohranu podataka.

Kako volimo djelovati proaktivno i osluškivati probleme naših korisnika, u ponudu smo uveli i najam virtualnog servera (Cloud) kako bi mogli raditi sa različitih lokacija te im na taj način olakšati rad.

Tko su naši korisnici

Jedinice lokalne uprave i samouprave
Proračunski korisnici – vrtići, knjižnice, učilišta
Komunalna poduzeća
Tvrtke i neprofitne organizacije

Korisnička podrška

Telefon: +385 (0)49 500 169

Email: podrska@mario-commerce.hr

Zašto raditi u MC-u?

Fokusirani smo na naše zaposlenike, partnere i korisnike. Ljudi su naš najveći resurs te se stoga trudimo osigurati motiviraćuje okruženje gdje svi mogu napredovati. Našim zaposlenicima omogućavamo stalno obrazovanje i usavršavanje te rad u dinamičnom i poticajnom okruženju.

Postanite dio našeg tima

Kontinuirano se širimo pa smo često u potrazi za proaktivnim, marljivim, odgovornim, profesionalnim osobama koje su sklone timskom radu i usmjerene na rezultate. Neovisno o otvorenim radnim mjestima, pozivamo Vas da nam se javite otvorenom molbom, gdje Vas molimo da navedete odjel u kojem bi željeli raditi, pošaljete životopis i s time ulazite u našu bazu. Molimo Vas da prijave šaljete na: mirka@mario-commerce.hr