Kontaktirajte nas...

Kontaktirajte nas...

Mario Commerce je IT tvrtka koja postoji od 1992. godine. U više od 30 godina izgradili smo prepoznatljivo mjesto na području informacijske tehnologije u poslovanju i razvoju integriranih informacijskih sustava za jedinice lokalne uprave i samouprave. Putem usluga i proizvoda koje nudimo, svakom klijentu pristupamo individualno, kreirajući najbolja rješenja za svakoga. Savjetujemo naše korisnike, razvijamo, uvodimo i održavamo cjelovita poslovno informacijska rješenja te zajedno s njima stvaramo digitalnu budućnost. Upravo zbog toga smo se pozicionirali kao poduzeće koje stavlja korisnika na prvo mjesto te naglasak stavlja na povjerenje i razvijanje dugoročnog odnosa s korisnicima, ali i dobavljačima.

Programska rješenja i usluge

Cjeloviti ERP sustav

Specijalizirana programska rješenja vlastite izrade kreirana za što jednostavnije vođenje kompletnog poslovanja jedinica lokalne uprave i samouprave, proračunskih korisnika te komunalnih poduzeća.

Web riznica

  • Web rješenje za povezivanje informacijskog sustava proračuna JLS i proračuna proračunskih korisnika. Omogućuje sudjelovanje proračunskog korisnika u kreiranju plana proračuna i rebalansa.
  • Prednosti

    Sinkronizacija

  • Omogućava sinkronizaciju sa desktop aplikacijama svakog od korisnika ukoliko koriste MCPIS, ali isto tako direktni unos podataka na webu ako proračunski korisnik ne koristi isti sustav te na taj način omogućava interakciju u planiranju između glavnog proračuna i proračuna proračunskog korisnika, neovisno o broju proračunskih korisnika.   
  • Kontrola

  • Web riznica glavnom proračunu omogućava veću kontrolu nad planiranjem i izvršenjem proračuna, dok proračunskom korisniku omogućava sudjelovanje u izradi proračuna, slanje zahtjeva za plaćanje vlastitih obveza prema glavnom proračunu, izvještavanje o realizaciji zahtjeva te preuzimanje bankovnih izvadaka.

Računovodstveni sustavi

  • Skup programskih rješenja za proračunsko i financijsko računovodstvo koje je usmjereno na evidentiranje promjena, izradu financijskih izvještaja te vođenje poslovnih knjiga u svrhu dobivanja pravovremenih informacija radi vođenja cjelokupnog poslovanja organizacije.
  • Evidencija naplate, izrada faktura, opomena, ovrha, kamata, knjiga URA/IRA, automatsko knjiženje bankovnih izvoda, obračun plaća i naknada, prihvat eRačuna, proračunsko računovodstvo, osnovna sredstva, eNarudžbenice.

Komunalno geoinformacijski sustav

  • Poslovna rješenja koja omogućuju evidenciju objekata, imovine, zemljišta i postupanje sa njima. Radi lakše vizualizacije te praćenja omogućeno je povezivanje putem karte. Sistemski se izrađuju rješenja, uplatnice i fakture te zadužuju obveznici u naplatu.
  • Za komunalna poduzeća izrađeno je programsko rješenje koje omogućava automatsko evidentiranje odvoza smeća pomoću RFID čipova na način da automatski prikupljaju podaci s čipova na kantama na temelju kojih se zatim rade obračuni.
  • Komunalna naknada, naknada za uređenje voda, upravljanje grobljima, registar imovine, zakup poljoprivrednog zemljišta, legalizacija.

Uredsko poslovanje

  • Aplikacija izrađena prema Uredbi o uredskom poslovanju koja omogućava upravljanje te kolanje dokumenata unutar gradske uprave.
  • Aplikacija nudi mogućnost ugradnje kvalificiranih elektroničkih potpisa na PDF dokumente čime se osigurava besprijekornost informacije/zaštita integriteta dokumenta – primatelj je siguran da dokument nije izmijenjen. Također, postoji mogućnost korištenja ePotpisa ukoliko postoji potreba za ugradnju više od jednog potpisa na nekim dokumentima.
  • Provjera potpisa preko QR koda – kontrolni broj koji je kreiran individualno za svaki dokument. Generirani QR kod sadrži pohranjenu web lokaciju, na kojoj je moguće preuzeti isti taj potpisani PDF dokument.
  • Komunikacija preko jedinstvene elektroničke kontaktne točke (mail adrese) direktno iz UBP-a služi za službeno dopisivanje s fizičkim i pravnim osobama.

e-Uprava

  • Programska rješenja nalaze se na web platformi koja je dostupna svim građanima i gospodarskim subjektima te tako osigurava transparentniji rad uprave. Na platformi se nalaze razni moduli koji prikazuju podatke vezane uz sam rad gradske uprave, ali i građanima pružaju niz elektroničkih usluga. Podaci su povezani s postojećim programskim rješenjima lokalne jedinice te su direktan pokazatelj njezinog rada. Omogućena je veća razina dostupnosti usluga gradske uprave građanima koje su im potrebne za ostvarivanje prava i potreba te jednostavnija komunikacija s gradskim službama.
  • Platforma je jednostavna za korištenje te joj je moguće pristupiti putem interneta na računalima, tabletima i pametnim telefonima, a sastoji se od: isplata iz proračuna, vizualizacije proračuna, narudžbenica, prijave komunalnog problema, prijava za stipendije te javne pozive.

IT oprema, potrošni materijal, najam virtualnog servera (Cloud)

Možemo ponuditi različite računalne komponente, stolna i prijenosna računala, smartphone, tablet, periferiju, skenere, printere, tonere, Microsoft operativne sustave i uredske aplikacije, CAD programe, tonere, razne kuverte i obrasce, registratore, fotokopirni papir, medije i memorije za pohranu podataka.

Kako volimo djelovati proaktivno i osluškivati probleme naših korisnika, u ponudu smo uveli i najam virtualnog servera (Cloud) kako bi mogli raditi sa različitih lokacija te im na taj način olakšati rad.

Tko su naši korisnici

Jedinice lokalne uprave i samouprave
Proračunski korisnici – vrtići, knjižnice, učilišta
Komunalna poduzeća
Tvrtke i neprofitne organizacije

Korisnička podrška

Telefon: +385 (0)49 500 169

Email: podrska@mario-commerce.hr

Zašto raditi u MC-u?

Fokusirani smo na naše zaposlenike, partnere i korisnike. Ljudi su naš najveći resurs te se stoga trudimo osigurati motiviraćuje okruženje gdje svi mogu napredovati. Našim zaposlenicima omogućavamo stalno obrazovanje i usavršavanje te rad u dinamičnom i poticajnom okruženju.

Postanite dio našeg tima

Kontinuirano se širimo pa smo često u potrazi za proaktivnim, marljivim, odgovornim, profesionalnim osobama koje su sklone timskom radu i usmjerene na rezultate. Neovisno o otvorenim radnim mjestima, pozivamo Vas da nam se javite otvorenom molbom, gdje Vas molimo da navedete odjel u kojem bi željeli raditi, pošaljete životopis i s time ulazite u našu bazu. Molimo Vas da prijave šaljete na: mirka@mario-commerce.hr